Monday, December 18, 2017

 i really need to write this. Idk whats wrong with me lately but why do i feel sad all the time?I'm surely not having depression but i get sensitive to a thing that's not even big. I could cry all night without any reason. I do feel sad whenever i look at the mirror. Sometimes i just love to be alone , you know like staying in my room for a whole day. I hate waking up in the morning to work, I hate being mad at people around me, I hate everything about me. I used to laugh every single day.

 Here's few things that i mostly hate and afraid of :

1) I hate CROSSING ROADS alone and it totally took me few minutes to cross it cz i'm sucks at looking to the left and right at the same time.

2 )  SEA. I dont hate sea, i mean who hates sea right? Hahaha. I just couldn't be in sea for too long cause i'll imagine sharks, piranha ,crocodiles or maybe huge dinasour from bottom gonna eat me? Idk but some people called it Thalassophobia which means fear of being in large bodies of water. Tbh i cant swim. So , i guess that's one of the reason why i hate being in the sea.

3) EATING ALONE. I'd rather starve than eat alone I swearrrrr . Hahaha.

4) MAKING NEW FRIENDS.Yep, I dont really good at making new friends tho. It bothers me cause that'll make people judge me "sombong gila do dia ni" Idk it's either just my look mcm sombong or i'm not good in conversation. I think both of it.

Thursday, November 9, 2017

Helloooooo hiiiiii. Omg i swear it has been a while since i didn't blogging. Who's gonna freaking read this anyway ha ha ha. So how you guys doing? *typical blogger* . I am doing very good but this lately.... idk. I get annoyed in everything around me. Sometimes i feel like i just want to be alone. You know, like change my phone number, delete all my socmeds and meet new people. I want to start everything all over again. fuck me right?

By the way, bej it's already freaking November ! I realized it after my cousin announced in our group family like "i'm getting married on November guys!" I mean like you know, one of  my childhood partner is getting married.

                                                   
                                                         (The one that wear all black)

Anyway, congratulation cousin ! I'm happy for you.

Whatever it is, i just registered MUET  last week. I mean like BARU NAK AMBIK KE? All my friends dah nak masuk sem 3 do hahaha. What's the worse thing than tak dapat sambung degree? Hahahaha. I'm hoping for Uitm but kalau tak dapat pun tak apalah sambung Iukl je. Sis redho. I'll just let the things flow. gitewwww. I dont know. I always figure out what's gonna happen in my future almost like every night.